Schoolthema: Denk als een dier, leer met plezier!
Ondertussen maakten we kennis met Jill, de krokodil. Wat doen krokodillen en wat kunnen we van de krokodil leren? Via opdrachten, spelletjes en verhalen werken we aan onze impulscontrole (executieve functie 1).
We zouden het super fijn vinden als jullie mee op ontdekkingstocht gaan en ook eens de EF-ouder-bril👀 willen opzetten. We nemen dit ook graag mee in onze gesprekjes.🐊
Wat kunnen we bij kleuters oefenen/verwachten?
*handelt adequaat in situaties die duidelijk gevaarlijk zijn. ( niet zomaar de straat oplopen)
*kan speelgoed delen met andere kinderen zonder af te pakken.
*kan even wachten als een volwassene dat vraagt.
*kan op beurt wachten bij een spelletje.
Volgende week is het "de week van het bos"
We hopen naar de bostorie te gaan en heel wat spelletjes buiten te spelen...
FIJN en ZONNIG WEEKEND!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten